måndag 14 december 2009

Välkommen att veta mer om Ölandspartiet och hur man kan bli med!


Har Du någon gång funderat över hur det kunde vara att sitta med som beslutsfattare i politiken och kanske till och med kunna påverka lite av det som sker i Din vardag, i Din omgivning och annat som kan kännas viktigt för Dig och de Dina?! Politiker vill Du kanske inte vara, men kanske vill Du ändå kunna säga Ditt när det ska beslutas och vara en av dem som får lägga sin röst på bästa förslag.

Eller har Du varit med som politiker i något parti men tröttnat på att bara få behöva rätta Dig efter flocken i nästan alla lägen.

Tycker Du att det behöver röras om i grytan?

Hör i så fall av Dig till mig, så ska Du få veta hur man går med i Ölandspartiet, vad det står för och vad det innebär att vara med samt vad det kan ge för möjligheter efter nästa val. Vi behöver folk med vanligt sunt förnuft och mod att säga sin mening!

Skicka ett mejl till mig på min privata e-postadress per.lublin@gmail.com eller slå mig en signal på tel. 0708 - 20 86 28.

Naturligtvis garanterar jag Dig full diskretion och avslöjar självfallet inte att Du har hört av Dig till mig om Du vill ha det så!

2 kommentarer:

  1. Hej Per Lublin!

    Har försökt klicka på länken till din e-postadress men den fungerar inte. Jag är annars intresserad.

    O.E.

    SvaraRadera
  2. Hej O.E!

    Bra att Du låter mig veta.
    Det verkar vara nåt fel med länkningen som inte jag kan lösa. Men det är bara att skriva av min e-postadress (som ju inte är så krånglig) eller kopiera den och sedan sätta in den i adressrutan på ett vanligt mejl och skicka till mig. Eller ring! Välkommen!

    Hälsningar
    Per L
    Per L

    SvaraRadera