onsdag 30 december 2009

Tack för i år!


Den här bloggen började jag skriva i början av detta år och nu får den sin avslutning. Den har lett till många nya och givande kontakter och det har känts bra att på detta sätt kunna upprätthålla någon sorts direktkommunikation med kommunens invånare.

Naturligtvis har jag säkert skrivit en del dumheter, men det är kanske inte så konstigt att sådant lätt händer när man blir tillräckligt upprörd. Och i Borgholms kommun är det ju tyvärr ganska ofta som det finns skäl för upprördhet. Allra mest upprörd blir jag när politiker vägrar att rätta sig efter folkviljan utan inbillar sig "veta bättre".

Kanske har jag också kunnat komma med en del kloka ord som förhoppningsvis sått frön. I vart fall så vill jag hoppas det.

Ni som läser det här får avgöra.

Jag är tacksam för det stöd som jag har känt från många kommunmedborgare under det år som varit och vill med detta önska er alla

ett riktigt gott nytt år 2010 !!!

Ni möter mig på denna hemsida redan i nästa vecka, då med en ny blogg:
Lubbes kommunblogg.
http://www.kommun.just.nu

Välkomna tillbaka!



1 kommentar:

  1. vad bra att du finns.....någon som äntligen som vågar stå för sina ord

    SvaraRadera