torsdag 8 januari 2009

God fortsättning med utbytt "kommunalråd"!


SÅ HAR DET BLIVIT ÅR 2009. MED SMÄLLARE, RAKETER OCH ALLT SOM HÖR TILL.

Och jag har gett en julklapp till kommunalrådinnan Lisbeth Lennartsson:

Tjusigt, va?

Och motsvarande julklapp har jag också givit till Lisbethans båda vapendragare Sune Axelsson och Eddie Forsman.

Sabbatsår för Lisbeth och dom båda andra. Bra för kommunen, men kanske jobbigt för mig. För nu blir det väl jag som får sköta om det hela. Som vikarierande kommunalråd. Med mera. Och då får jag väl bland annat svara för "kommunalrådets blogg".

Får väl tills vidare lägga in den på hemsidan för Ölandspartiet i Borgholms kommun. Partiet som står för det sunda förnuftet i kommunpolitiken.

God fortsättning på det nya året önskar
Per Lublin

1 kommentar:

  1. Lycka till. Det behövs nån som får ordning på det hela.
    Trött skattebetalare i Borgholm

    SvaraRadera