fredag 29 maj 2009

Göran har lovat att om ursäkt!


Efter att ha läst referatet i Barometern från måndagskvällens möte och Göran Borgös påståenden om mejl som han fått dagen efter, så skrev jag följande mejl till honom:

Mijlö- och byggnadschef Göran Borgö!

På förekommen anledning ber jag att utan dröjsmål få ta del av samtliga mejl som Du har emottagit i tjänsten den 26 maj samt att erhålla listan över inkomna mejl på din mejladress hos kommunen samma datum.

Begärda uppgifter önskas som e-post.

Med vänlig hälsning
Per Lublin
Vikarierande kommunalråd
Borgholms kommun

Då det nu är fredag morgon och inget har ännu hänt, så har jag just ringt upp Göran Borgö. Han satt i sin (?) bil på väg till Jönköping, men han lovade genast att jag skulle få det begärda när han kommer tillbaka på måndag.

Samtidigt tog jag upp med Göran hur han betett sig under mötet i måndags, och han hade tydligen inte förstått så mycket av det hela men skulle hur som helst be Olle Gustafsson om ursäkt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar